![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg klikket på knappen som sier "rediger" (og da hovered over redigere / slette, men jeg kan ikke finne slett!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan ikke. Hvorfor, hva galt?
| |||
| |||
| I en annen tråd jeg har halv ferdig et svar, og ved et uhell klikket post - så gjort en dobbel posting - det er i "deler for min datamaskin" eller summat sånn tråd. Jeg har redigert den, så det er bare tomt, men hvis du kan slette den så det ville vært kult. Cheers Dave! Tom |
|
| |||
| |||
| Ikke noe problem, vil gjøre det nå, takk for å sette den ut. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvorfor har du ikke bare redigere innlegget og fortsette å skrive?
| |||
| |||
| Thingie, fordi jeg ikke klar før etter jeg var ferdig. |
|
| |||
| |||
| ah, ok |
|
| |||
| |||
| Dave har jeg gjort det igjen - kan du bli kvitt kan du? Takk http://www.computer-juice.com/forums...ny-vaio-18843/ |
|
| |||
| |||
| Ferdig. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvilke filer kan jeg slette | bluevin123 | Windows-operativsystemer | 4 | 6 desember 2008 07:12 |
| Hvordan sletter jeg dette? | bol1 | Windows-operativsystemer | 5 | 21 januar 2008 11:29 |
| Slett Spyshredder | tinkerbell | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 13 | 8 oktober 2007 22:07 |
| PLEASE HELP! kan ikke slette dårlige fil!? | Canadian2199 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 11. sep 2007 03:59 |
| Kan ikke slette virus | Matt999 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 4de Sep 2006 09:20 |
| Thread Tools | |
| |