![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag klickade på knappen som säger "redigera" (och då svävade över redigera / ta bort, men jag kan inte hitta det delete-knappen!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan inte. Varför, vad är fel?
| |||
| |||
| I en annan tråd Jag har en halv färdiga svar och oavsiktligt klickade post - så gjorde en dubbel meddelanden - det är i "delar över min dator" eller summat sådär konversation. Jag har redigerat det så är det bara tomt, men om du kunde ta bort det då det skulle vara häftigt. Cheers Dave! Tom |
|
| |||
| |||
| Inga problem, kommer att göra det nu, tack för att peka ut det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varför gjorde inte du bara redigera inlägget och fortsätter att skriva?
| |||
| |||
| Thingie, eftersom jag inte insåg förrän jag hade avslutats. |
|
| |||
| |||
| ah, ok |
|
| |||
| |||
| Dave, jag har gjort det igen - kan du bli snälla? Tack http://www.computer-juice.com/forums...ny-vaio-18843/ |
|
| |||
| |||
| Gjord. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilka filer kan jag ta bort | bluevin123 | Windows-operativsystem | 4 | 6 december 2008 07:12 |
| Hur tar jag bort detta? | bol1 | Windows-operativsystem | 5 | 21 januari 2008 11:29 |
| Radera Spyshredder | Tingeling | Virus, spionprogram och säkerhet | 13 | 8 oktober 2007 22:07 |
| PLEASE HELP! kan inte ta bort skadad fil!? | Canadian2199 | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 11 sep 2007 03:59 |
| Kan inte ta bort virus | Matt999 | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 4:e sep 2006 09:20 |
| Thread Tools | |
| |