![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stødte på denne articule om en pc repairman der er anklaget for at bryde ind i en kontor, stjæle en computer harddisk, og derefter forsøger at opkræve for at hente de manglende data på den samme computer han også forlod sin firmabil uden for kontoret, som han gjorde afbrydelsen i, (sørgelige ting er han måske for slap afsted med det, hvis ejeren havde `nt ringede fabrikanten af pc) hele historien her http://www.techdirt.com/articles/200...08544817.shtml
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sandsynligvis en TechGuy fra PC World
| |||
| |||
| Na bare sandsynligvis gjorde sin uddannelse med dem, og derefter gik ud på sin egen, da han lære `t alle deres tricks m8
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| ISP Hastigheder, Really Dumb Spørgsmål | robina80 | Networking, Modemer & VoIP | 22 | 28 august 2009 04:05 |
| Virkelig dumme spørgsmål, kan du hjælpe | robina80 | Off Topic Discussion | 3 | 31 december 2008 05:27 |
| Dumme spørgsmål om x86 og x64 | d0od | CPU, bundkort og RAM | 3 | 9. sep 2008 14:56 |
| Dette er prolly virkelig dumme spørgsmål | ian65 | General Hardware Chat | 18 | 30 december 2007 09:37 |
| Thread Tools | |
| |