![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kwam in dit articule over een pc reparateur die is belast met het breken in een kantoor, het stelen van een computer de harde schijf, en vervolgens probeert op te laden om de ontbrekende gegevens op dezelfde computer hij ook links zijn auto buiten het kantoor, zoals hij deed de pauze in (trieste is dat hij misschien van je af te trekken indien de eigenaar was `nt belde de fabrikant van de pc) volledige verhaal hier http://www.techdirt.com/articles/200...08544817.shtml
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| waarschijnlijk een TechGuy van PC World
| |||
| |||
| Na slechts waarschijnlijk heeft zijn opleiding met hen en vervolgens ging hij op eigen leren als hij `t al hun trucs m8
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |