![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kom over denne articule om en PC repairman som har blitt belastet med å bryte inn i et kontor, stjele en datamaskin harddisken, og deretter prøver å lade å hente mangler data på den samme datamaskinen han forlot sitt selskap bil utenfor kontoret som han gjorde pausen i, (trist ting er han kanskje for slapp unna med det dersom eieren hadde `nt phoned produsent av PC) hele saken her http://www.techdirt.com/articles/200...08544817.shtml
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| trolig en TechGuy fra PC World
| |||
| |||
| Na bare sannsynligvis gjorde sin trening med dem, og deretter gikk ut på egen hånd når han lærer `t alle sine triks m8
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |