![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kom över den här articule om en st repairman som har till uppgift att ta sig in på ett kontor stulit en dator hårddisk, och sedan försöka ta betalt för att hämta de uppgifter som saknas på samma dator som han också lämnade sin bil utanför kontoret som han gjorde avbrottet i, (tråkiga är han kanske för kom undan med det om ägaren hade "nt ringde tillverkaren av pc) hela artikeln här http://www.techdirt.com/articles/200...08544817.shtml
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| förmodligen en TechGuy från PC-världen
| |||
| |||
| Na bara förmodligen gjorde sin utbildning med dem och sedan gick ut på eget när han lär sig inte alla sina trick M8
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| ISP Speeds, Really dum fråga | robina80 | Nätverk, Modem & VoIP | 22 | 28 augusti 2009 04:05 |
| Säkert dum fråga vänligen hjälp | robina80 | Off Topic Discussion | 3 | 31 december 2008 05:27 |
| Dum fråga om x86 och x64 | d0od | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 9:e sep 2008 14:56 |
| Detta är prolly riktigt dum fråga | ian65 | General Hardware Chat | 18 | 30 december 2007 09:37 |
| Thread Tools | |
| |