![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey, jeg kan være forkert .. som jeg ikke ønsker at prøve det af indlysende årsager .. men som du kan slette visse dele af et citat, så du kun citere den del, du vil .. Er det ikke også muligt at tilføje eller ændre det, som en angiveligt sagde ..? Jeg har lige tænkt på dette, når jeg citerede en person og accidently udgår det sidste ord i den sætning, uden at det, så jeg lige skrev det ind.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, det er ikke en fejl, fora har været sådan her siden nogensinde.
| |||
| |||
| Citat:
Citat: randomCJmember siger: Hej jer alle sutte din alle ************** !!!!!!!!!!!! @@@@@()()()()()££$%^%£&**"&^%£&& / TILBUD Hey Dave, finder jeg det virkelig ubehageligt, randomCJmember bør forbydes. Men formentlig du kontrollere, at var det, de oprindeligt indsendt Forinden anyway .. Bare min nysgerrig selvstændige
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, hvis noget lignende, at der sker det oprindelige indlæg vil blive kontrolleret, og det ville være bedst til at rapportere det med rapporten knap alligevel. Men på et tidligere fora jeg har været en (var en gaming klan) en af de tråde endte med alle ændre citerer lidt at gøre noget sjovt, så tilføje noget andet sjovt til det.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| RIS Problem "Windows \ system32 \ config \ system" | alfred01 | Windows-operativsystemer | 0 | 17th May 2009 14:12 |
| Compaq V5201US System Recovery problem | lnicole | General Software Chat | 1 | 30. maj 2009 00:43 |
| Alle USB-enheder uden selvstændig strømforsyning hænger mit system eller gøre systemet kører meget langsomt | Lightfoot | General Hardware Chat | 10 | 18 marts 2009 05:48 |
| Alvorlige system problem | evoamac | Windows-operativsystemer | 1 | 7 december 2008 05:47 |
| Problem med nyopførte system | citizencole | General Hardware Chat | 28 | 16 oktober 2008 16:34 |
| Thread Tools | |
| |