![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, voin olla väärässä .. sillä en halua testata sitä ilmeisistä syistä .. mutta voit poistaa tiettyjä osia tarjouksen siten, että sinulla on vain lainata osa haluat .. Eikö ole myös mahdollista lisätä tai muuttaa mitä joku muka sanoi ..? Ajattelin vain tämän, kun lainasin joku ja vahingossa poistettu viimeinen sana seuraamuksesta, ilman merkitystä, niin minä vain kirjoitti sen takaisin sisään.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeah, it's not a bug, foorumit ovat olleet tämän jälkeen koskaan.
| |||
| |||
| Quote:
Quote: randomCJmember sanoo: Hei te kaikki imevät teidän kaikkien ************** !!!!!!!!!!!! @@@@@()()()()()££$%^%£&**"&^%£&& / Lainaus Hei Dave, mielestäni todella loukkaavaa, randomCJmember olisi kiellettävä. Mutta oletettavasti haluat tarkistaa, että oli se, mitä ne alun perin lähetetty ennen Näin joka tapauksessa .. Pelkästään minun kyyläävä itse
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä, jos jotain tapahtuu, alkuperäinen teksti olisi tarkastettu, ja se olisi parasta kertoa se mietinnön painiketta anyway. Kuitenkin jo aikaisemmin foorumeilla olen ollut yksi (oli pelaamista klaani) yksi juonesta päätyi kaikkien kanssa muuttamatta lainata hieman tehdä jotain hauskaa, lisää sitten jotain muuta hauskaa siihen.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| RIS Problem "Windows \ system32 \ config \ system" | alfred01 | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 17th Jun 2009 14:12 |
| Compaq V5201US System Recovery ongelma | lnicole | General Software Chat | 1 | 30. toukokuuta 2009 00:43 |
| Kaikki USB-laitteet ilman riippumaton virtalähde jumittuu minun tai tehdä järjestelmästä aikavälillä hyvin hitaasti | Lightfoot | Rautatavaran Chat | 10 | 18th Mar 2009 05:48 |
| Vakavia järjestelmän ongelma | evoamac | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 7. Joulukuu 2008 05:47 |
| Ongelma hiljattain rakennettu järjestelmä | citizencole | Rautatavaran Chat | 28 | 16. lokakuu 2008 16:34 |
| Thread Tools | |
| |