![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| He, ik kan verkeerd .. als ik niet willen testen voor de hand liggende redenen .. maar zoals u kunt bepaalde delen van een offerte, zodat u alleen het gedeelte citeer je wilt .. Is het niet ook mogelijk om in, of volledig veranderen wat iemand zogenaamd zei ..? Ik dacht toen ik dit genoteerd iemand per ongeluk verwijderd en het laatste woord van de zin, zonder zin, dus ik schreef hem terug bent.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, het is geen bug, forums hebben al zo sinds ooit.
| |||
| |||
| Citaat:
QUOTE: randomCJmember zegt: He jullie allemaal zuigen je alle ************** !!!!!!!!!!!! @@@@@()()()()()££$%^%£&**"&^%£&& / QUOTE He Dave, ik vind dat echt beledigend, randomCJmember moet worden verboden. Maar waarschijnlijk moet u controleren dat was wat zij oorspronkelijk gepost voordat doen toch .. Gewoon nieuwsgierig mijn zelfvertrouwen
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, als zoiets gebeurt het oorspronkelijke bericht zou worden gecontroleerd, en het beste zou zijn om dit te melden met het verslag knop toch. Maar op een eerdere fora ben ik een (was een gaming clan) een van de draden eindigde met iedereen verandert het citaat iets om iets grappig, voeg dan iets anders grappig is.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| RIS Probleem "Windows \ system32 \ config \ system" | alfred01 | Windows besturingssystemen | 0 | 17 jun 2009 14:12 |
| Compaq V5201US System Recovery probleem | lnicole | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 30 mei 2009 00:43 |
| Alle USB-apparaten zonder onafhankelijke stroomvoorziening hangt mijn systeem of het systeem loopt erg traag | Lightfoot | Algemeen Hardware Chat | 10 | 18 mrt 2009 05:48 |
| Ernstig probleem met het systeem | evoamac | Windows besturingssystemen | 1 | 7 Dec 2008 05:47 |
| Probleem met nieuw gebouwde systeem | citizencole | Algemeen Hardware Chat | 28 | 16 okt 2008 16:34 |
| Thread Tools | |
| |