![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg kan være galt .. som jeg ikke ønsker å teste den for åpenbare grunner .. men som du kan slette bestemte deler av et tilbud slik at du bare sitere den delen du vil .. Er ikke det også mulig å legge inn, eller helt endre hva noen ha sagt ..? Jeg tenkte på dette da jeg sitert noen og ved et uhell slettet det siste ordet i setningen, uten mening til, så jeg skrev det inn. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, det er ikke et insekt, fora har vært sånn siden noensinne.
| |||
| |||
| Sitat:
Sitat: randomCJmember sier: Hei dere alle suge inn alle ************** !!!!!!!!!!!! @@@@@()()()()()££$%^%£&**"&^%£&& / Sitat Hey Dave, jeg synes det virkelig støtende, randomCJmember burde være forbudt. Men antakelig du vil se det var det de opprinnelig postet før du gjør det likevel .. Akkurat som min nosey selvtillit |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det stemmer, hvis noe sånt skjer det opprinnelige innlegget vil bli kontrollert, og det ville være best å rapportere det med rapporten knappen likevel. Men på et tidligere fora jeg har vært en (var en gaming klan) en av tråder endte opp med alle bytter Sitat noe å gjøre noe morsomt, deretter legge til noe annet morsomt til det.