![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej, jag kan ha fel .. eftersom jag inte vill testa det av uppenbara skäl .. men som ni kan ta bort vissa delar av ett citat, så att du bara citera den del som du vill .. Är inte det också möjligt att lägga till i, eller helt ändra vad någon förment sa ..? Jag tänkte på detta när jag citerade någon och oavsiktligt bort det sista ordet i meningen, utan mening, så jag bara skrev det tillbaka in.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, det är inte en bugg, forum har varit så här sedan tidigare.
| |||
| |||
| Citat:
Citat: randomCJmember säger: Hej ni alla suga din alla ************** !!!!!!!!!!!! @@@@@()()()()()££$%^%£&**"&^%£&& / OFFERT Hej Dave, finner jag det verkligen kränkande, randomCJmember bör förbjudas. Men förmodligen du kontrollera att var vad de ursprungligen postat innan så sker ändå .. Precis som min SNOKANDE själv
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, om något sådant händer det ursprungliga inlägget skulle kontrolleras, och det skulle vara bäst att rapportera det med rapporten knappen ändå. Men på ett tidigare forum jag har en (hade en gaming clan) en av de trådar som slutade upp med alla ändra citera något att göra något roligt och sedan lägga till något annat roligt för det.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| RIS Problem "Windows \ system32 \ config \ system" | alfred01 | Windows-operativsystem | 0 | 17 juni 2009 14:12 |
| Compaq V5201US Systemåterställningsalternativ problem | lnicole | General Software Chat | 1 | 30 maj 2009 00:43 |
| Alla USB-enheter utan självständig strömförsörjning hänger mitt system eller göra systemet springa mycket långsam | Lightfoot | General Hardware Chat | 10 | 18 mars 2009 05:48 |
| Allvarliga problem i systemet | evoamac | Windows-operativsystem | 1 | 7 december 2008 05:47 |
| Problem med nybyggda system | citizencole | General Hardware Chat | 28 | 16 oktober 2008 16:34 |
| Thread Tools | |
| |