![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hey gutter, ville bare fortælle dig, at jeg har sendt dig en donation dag. Jeg håber det hjælper og gør det nu betyder, at jeg kan snottet med ikke donators ?.... LOL j / k
| |||
| |||
| Takket tardster! Når Dave bekendtgørelser vil han få dine medlemsoplysninger titel opdateret. Skål. |
|
| |||
| |||
| Ikke et problem, så vidt det er en af de bedre fora jeg har tjekket ud. Jeg kan godt lide at være i stand til at tale / stille spørgsmål uden at blive sprunget af mennesker, så da denne gjorde ikke ske her, jeg kan lide det .... LOL |
|
| |||
| |||
| Nogle fora ser ikke ud til at få det faktum, at nye spørgsmål, uanset hvor mange gange de er blevet bedt om, er, hvad holder fora live. |
|
| |||
| |||
| Dette er meget rigtigt, det mest frygtede svaret er "Læs FAQ's" .. LOL |
|
| |||
| |||
| Søde betyder dette, kunne jeg efter nogle ekstra dele, jeg har om omkring nu, at jeg har min nye computer op og køre med det? |
|
| |||
| |||
| Jep i CJ Brugt Marketplace forum. |
|
| |||
| |||
| Nice, fordi jeg har en P4 CPU, en 9500 Nvidia, 4 GB RAM og et ATI TV tunner kortet bare sidder her. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tak for donation tardster, du er nu officielt en donor.
Og yeah, aktivitet er, hvad holder dette sted i live, vi gerne opfordre diskussion snarere end at sige crap gerne bruge søgefunktionen eller læs FAQ. Tak igen for donation, at også hjælper holde sted hen. Mit system: Hybr! D
|