![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei kaverit, vain halunnut kertoa sinulle, että olen lähettänyt sinulle lahjoituksen tänään. Toivon, että se auttaa ja tämä nyt sitä, että voidaan räkäinen kanssa ei donators ?.... LOL j / k
| |||
| |||
| Kiitos tardster! Kun Dave ilmoitukset hän saa jäsennimesi otsikko päivitetty. Hurraa. |
|
| |||
| |||
| Ole ongelma, sikäli kuin se on yksi parhaita foorumeilla Olen kassalla. Pidän voi puhua / kysymyksiä ilman hyppäsi ihmiset, joten sillä, että didnt tapahdu täällä pidän siitä .... LOL |
|
| |||
| |||
| Jotkut foorumit eivät näytä päästä siihen, että uusia kysymyksiä riippumatta siitä, kuinka monta kertaa he on pyydetty, on se, mitä pitää foorumeilla elossa. |
|
| |||
| |||
| Tämä on erittäin totta, että useimmat pelätystä vastaus on "LUE UKK'S" .. LOL |
|
| |||
| |||
| Sweet tämä tarkoittaa Voisin post ylimääräistä osat I on annettu noin nyt, että minulla on uuden tietokoneen vauhtiin oikein? |
|
| |||
| |||
| Jep, että CJ Käytetyt Marketplace foorumilla. |
|
| |||
| |||
| Nice, koska minulla on P4 CPU, joka 9500 Nvidia, 4 keikat RAM-muistia ja ATI tv tunner kortin juuri täällä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kiitos luovuttamista tardster, olet nyt virallisesti luovuttajarekisterit.
Ja joo, toimintaa on se, mitä pitää tämä paikka elää, haluamme kannustaa keskusteluun kuin sanomalla crap kuten käytä hakua tai lue FAQ. Kiitos vielä luovuttamista, että liian auttaa pitämään paikka menossa. My System: Hybr! D
|