![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| He jongens, wilde alleen maar om u te laten weten dat ik u een donatie vandaag. Ik hoop dat het helpt en doet dit nu dat ik kan snotterig met niet donateurs ?.... LOL j / k
| |||
| |||
| Dankzij tardster! Nadat Dave aankondigingen zal hij je lid titel bijgewerkt. Sante. |
|
| |||
| |||
| Geen probleem, tot nu toe is dit een van de betere forums Ik heb gecontroleerd. Ik hou te kunnen praten / vragen stellen zonder sprong door mensen, dus sinds die didnt gebeuren hier I like it .... LOL |
|
| |||
| |||
| Sommige forums lijken niet om het feit dat nieuwe vragen heeft, ongeacht hoe vaak zij zijn gevraagd, is wat houdt de forums leeft. |
|
| |||
| |||
| Dit is zeer juist, de meest gevreesde antwoord is de "Lees de FAQ'S" .. LOL |
|
| |||
| |||
| Sweet betekent dit kon ik na wat extra onderdelen heb ik tot ongeveer nu dat ik mijn nieuwe computer up and running recht? |
|
| |||
| |||
| Yep in de CJ Gebruikt Marktplaats forum. |
|
| |||
| |||
| Mooi want ik heb een P4 processor, een Nvidia 9500, 4 GB RAM en een ATI-kaart tv tunner gewoon hier zitten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dank voor het doneren tardster, u bent nu officieel een donor.
En, ja, de activiteit is wat houdt deze plaats leeft, wij willen aanmoedigen discussie in plaats van te zeggen onzin graag gebruik maken van de zoekfunctie of lees de FAQ. Nogmaals bedankt voor het doneren, dat ook helpt het de plaats gaan. Mijn Systeem: Hybr! D
|