![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei folkens, ville bare fortelle deg at jeg har sendt deg en donasjon i dag. Jeg håper det hjelper, og gjør dette nå at jeg kan snørret med ikke Donators ?.... LOL j / k
| |||
| |||
| Takk tardster! Når Dave merknader vil han få medlem tittel oppdatert. Skål. |
|
| |||
| |||
| Ikke et problem, så langt dette er en av de bedre fora jeg har sjekket. Jeg liker å kunne snakke / stille spørsmål uten å bli hoppet av folk, så da gjorde ikke skje her jeg liker det .... LOL |
|
| |||
| |||
| Noen forumer ikke synes å få det faktum at nye spørsmål, uansett hvor mange ganger de har blitt bedt om, er hva holder fora live. |
|
| |||
| |||
| Dette er veldig sant, den mest fryktede svaret er "lese vanlige spørsmål er" .. LOL |
|
| |||
| |||
| Sweet betyr dette at jeg kunne legge inn litt ekstra deler jeg legging rundt nå at jeg har min nye maskinen opp og gå rett? |
|
| |||
| |||
| Ja i CJ Brukes Marketplace forum. |
|
| |||
| |||
| Nice fordi jeg har en P4 CPU, en 9500 Nvidia, 4 gigabyte RAM og et ATI TV tunner kortet bare sitter her. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Takk for donasjonen tardster, er du nå offisielt en donor.
Og, ja, aktivitet er det som gjør at dette stedet lever vi gjerne oppfordre diskusjon enn si crap som bruker søkefunksjonen eller lese vanlige spørsmål. Takk for bidrag, som også hjelper deg med å holde plassen går. Min System: Hybr! D
|