![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej grabbar, ville bara meddela dig om att jag skickat en donation dag. Jag hoppas att det hjälper och gör detta nu att jag kan SNORKIG med icke donatorer ?.... LOL j / k
| |||
| |||
| Tack tardster! När Dave meddelanden han kommer att få din medlem titel uppdateras. Skål. |
|
| |||
| |||
| Inte ett problem, så långt detta är en av de bättre forum Jag har checkat ut. Jag gillar att kunna prata / ställa frågor utan hoppade av människor, så sedan dess didnt hända här jag gillar det .... LOL |
|
| |||
| |||
| Vissa forum verkar inte ta det faktum att nya frågor, oavsett hur många gånger de har frågat, vad håller forum vid liv. |
|
| |||
| |||
| Detta är mycket riktigt, den mest fruktade svaret är "läs FAQ'S" .. LOL |
|
| |||
| |||
| Sweet detta sätt kunde jag efter lite extra delar jag om runt nu när jag har min nya dator igång eller hur? |
|
| |||
| |||
| Japp i CJ Används Marketplace forum. |
|
| |||
| |||
| Nice, eftersom jag har en P4 processor, ett 9500 Nvidia, 4 gig RAM och ett ATI TV tunner kortet bara sitter här. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tack för donation tardster, du är nu officiellt en givare.
Och, ja, verksamhet är vad håller denna plats vid liv, vi vill uppmuntra till diskussion i stället för att säga skit vilja använda sökfunktionen eller läs FAQ. Tack igen för donation, som också hjälper till att hålla platsen på väg. Mitt System: Hybr! D
|