![]() |
|
| |||
| |||
| Hey, bare en idé virkelig der kan meget vel være en grund thers ikke, eller du foretrækker det uden eller whatever. Men jeg tænkte måske kunne der være en Køling afsnit under hardware subforum? Det netop sket for mig, at en masse indlæg er blevet fremsat om fan spørgsmål, heatsink problemer, watercooling og BB's nye smarte ting, som kan være nok til at berettige et separat sted ..
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| De fleste spørgsmål går under CPU og der isnt meget andet, men folk spørger, hvad HS og kram |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dybest set er det en fin linje mellem det at have nok fora at tingene ophold godt organiseret, og som har alt for mange fora, at der derefter altid tom. Jeg er sikker Dave vil være sammen med tiden, men hvis han ikke svar derefter dybest theres ikke nok tråde til at berettige en undergruppe forum på dette tidspunkt.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ønsker ikke at få alt for niche og har fora tomme, mener jeg, sagen og CPU fora højde for de respektive fans ok for nu. Tak for forslaget tho ', altid velkommen.
| |||
| |||
| Ok, jeg gættede du gerne svare noget i retning af, at der - fordi man naturligvis du ved bedre end jeg om statistik over hvor mange stillinger der rent faktisk er lavet om, hvad .. Jeg var bare spekulationer, tænkte det ville være interessant at vide
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Nå, vi kan både se de samme stillinger i fora:) Sandheden af sagen er, at hvis besøgende se tomme fora, de anser det for at være en død forum, og ikke blive. dvs. Hvis de kom fra Google, gik ind i en forum og så tre stillinger, er der intet af interesse for dem, ville de så afsted. Men hvis de kommer og se en virkelig virkelig virkelig travlt forum, der kan være meget at interesserer dem, de svare på et par tråde, og hey presto, har du en ny udstationering medlem. Jeg er medlem på et bord, hvor de har set bare et forum, og det sted er livlige som gale, med alle udstationering. Ja det er majorly hektisk, og umuligt at finde noget, og ikke en organisation, men der er sikker er masser af aktivitet og regelmæssig udstationering, ingen tvivl om noget opmuntret af, at hurtig reaktion bare at svare på noget, fordi det er der.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ja det er rigtigt, faktisk .. Jeg tænkte ikke på det på den måde runde ..
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Trojon menes at være fjernet, men ..... | rbscooby | Virus, Spyware & Sikkerhed | 20 | 22 april 2008 17:09 |
| Bare en tanke til forum | cyberspacegenie | Fællesskabet News & Chat | 1 | 20 oktober 2007 07:52 |
| Bare troede, at jeg gerne præsentere mig selv! | mxmad32 | Indføre Yourself Her | 3 | 1 oktober 2007 04:50 |
| Lige da jeg troede Facebook var sikkert .. | NemoX | Webbrowsere & FTP Klienter | 18 | 11. sep 2007 04:41 |
| Thread Tools | |
| |