![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, pelkkä ajatus todella voi hyvinkin olla syy thers ole tai haluat sen tai jotain. Mutta Ajattelin ehkä siellä voisi olla Cooling kohdalla laitteisto subforum? Se vain tapahtui minulle, että paljon virkaa ovat noin tuuletin kysymyksiä, heatsink ongelmia, watercooling, ja SW uutta fancy asia, että voi olla niin hankala erillinen paikka ..
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| useimmat kysymykset nojalla CPU ja isnt paljon muuta mutta ihmiset kysyä, mitä HS ja tavaraa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pohjimmiltaan se on hyvä välillä ottaa tarpeeksi foorumeilla siitä, että asiat pysyä hyvin järjestetty, ja liian monilla foorumeilla, jotka ovat sitten aina tyhjä. Olen varma, Dave on pitkin lopulta, mutta jos hän ei vastaa sitten pohjimmiltaan Theres ei riitä viestijoukot oikeuttavan erityisesti osa foorumi tällä hetkellä.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En halua saada liian kapealla ja foorumeilla tyhjä, mielestäni, ja suorittimen foorumeilla kattaa kunkin fanit ok nyt. Kiitos aloitelaatikkoa tho ', aina tervetulleita.
| |||
| |||
| Ok, en arvannut haluat vastata jotain - koska tietenkin te tiedätte paremmin kuin minä noin tilastoja siitä, kuinka monta virkaa todella tehdään, mitä .. Olin juuri spekuloida, ajatteli, että olisi kiinnostavaa tietää,
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| No me molemmat voimme nähdä samat virkaa foorumeissa:) Totuus on, että jos kävijöitä ks. tyhjä foorumeilla, ne katsovat, että se on kuollut foorumi, ja eivät pysy. eli. Jos he tulivat Google, meni yksi foorumin ja saha kolme virkaa, ei ole mitään etua, he sitten lähteä. Mutta jos he tulevat ja näkevät jonkun, todella todella todella kiireinen foorumi, voi olla paljon etua, he vastaus pari kierteet ja hey presto, sinulla on uusi lähettämistä jäsen. Olen jäsen yhdellä aluksella, jos niillä on pohjimmiltaan vain yksi foorumi, ja että paikka on tomera kuin hullu, kaikkien kanssa lähettämisestä. Kyllä se on majorly hektinen, ja mahdotonta löytää mitään, eikä organisaatio, mutta varmasti on paljon toimintaa ja säännöllistä lähettämistä epäilemättä jonkin verran rohkaisevana sitä, että nopeaa reagointia vain vastata jotain, koska se on olemassa.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Niin se on totta, itse .. En usko sitä, että päin ..
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Trojon pidetään poistettu, mutta ..... | rbscooby | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 20 | 22. Huhtikuu 2008 17:09 |
| Vain ajatuksen foorumi | cyberspacegenie | Yhteisön News & Chat | 1 | 20. lokakuu 2007 07:52 |
| Juuri ajatus I'd esitellä itseni! | mxmad32 | Esittele itsesi Täällä | 3 | 1. lokakuu 2007 04:50 |
| Juuri kun ajattelin, Facebook on turvallinen .. | NemoX | Web-selaimet ja FTP Clients | 18 | 11. Sep 2007 04:41 |
| Thread Tools | |
| |