![]() |
|
| |||
| |||
| He, gewoon een idee echt er misschien wel een reden thers niet of je liever zonder of wat dan ook. Maar ik dacht misschien kan er een afkoelingsperiode afdeling onder de hardware subforum? Het net kwam bij me op dat er veel berichten zijn over fan kwesties, Heatsink problemen, Watercooling en SW's nieuwe fancy ding, dat kan voldoende zijn om een aparte plaats ..
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| de meeste vragen gaan onder CPU en er isnt veel anders, maar mensen vragen wat GS enzo |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kortom, het is een fijne lijn tussen het hebben genoeg fora dat dingen blijven goed georganiseerd, en met te veel fora, die dan altijd leeg. Ik ben er zeker van Dave zal uiteindelijk langs, maar als hij geen antwoord dan eigenlijk theres niet genoeg draden om een bepaalde sub-forum op dit moment.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I don't want to get te niche en forums leeg, ik denk dat geval, en de CPU forums cateren voor de respectieve fans ok voor nu. Bedankt voor de suggestie tho ', altijd welkom.
| |||
| |||
| Ok, ik geraden u reageren zoiets - want natuurlijk weet u beter dan ik over de statistieken van het aantal ambten daadwerkelijk zijn gemaakt over wat .. Ik was alleen maar speculeren, dacht dat het zou interessant zijn om te weten
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Nou we kunnen allebei zien dezelfde posten op het forum:) De waarheid van de zaak is dat wanneer bezoekers zien leeg forums, zij van mening zijn dat het een dode forum, en niet blijven. dwz. Als ze kwam van Google, ging naar een forum en zag drie posten, niets van belang zijn voor hen, zij zouden dan vertrekken. Maar als ze komen en er een ziet, echt echt echt echt drukke forum kunnen er veel belang aan hen, zij het antwoord op een paar draadjes en hey presto, je hebt een nieuwe posting lid. Ik ben lid op een bord, waar ze in feite gewoon een forum, en die plaats is bruisende zoals boos, met iedereen terbeschikkingstelling. Ja het is majorly hectisch, en onmogelijk te vinden, en geen enkele organisatie, maar er is wel veel activiteit en regelmatige terbeschikkingstelling, geen twijfel enigszins aangemoedigd door die snelle reactie alleen maar om te antwoorden op iets, omdat het er is.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ja, dat klopt eigenlijk .. Ik heb niet denken dat zo rond ..
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Trojon dacht te worden verwijderd, maar ..... | rbscooby | Virus, spyware & Security | 20 | 22 apr 2008 17:09 |
| Is maar een idee voor het forum | cyberspacegenie | Gemeenschap Nieuws & Chat | 1 | 20 okt 2007 07:52 |
| Ik dacht dat ik mezelf! | mxmad32 | Introduceer jezelf hier | 3 | 1st Oct 2007 04:50 |
| Net toen ik dacht dat Facebook veilig was .. | NemoX | Web Browsers & FTP Clients | 18 | 11 sep 2007 04:41 |
| Thread Tools | |
| |