mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Community News & Chat

Register

Bare en tanke ..

Reply

Thread Tools
Old 28 april 2009, 11:21
Donor Group

Default Bare en tanke ..

Hei, bare en idé virkelig det kan vel være en grunn thers ikke eller du foretrekker den uten eller hva.

Men jeg tenkte kanskje det kan bli Cooling delen under maskinvaren subforum?

Det bare skjedde for meg at mange innlegg blir gjort om fan problemstillinger, heatsink problemer, Vannkjøling, og SW nye fancy ting, som kan være nok til å ha et eget sted ..
Old 28 april 2009, 12:13
Medlem Group

Default Bare en tanke ..

de fleste spørsmål du gå under CPU og der isnt mye annet, men folk spør hva HS og sånt
Old 28 april 2009, 14:37
Moderator Group

Default Bare en tanke ..

I utgangspunktet er det en fin linje mellom å ha nok fora at ting bo godt organisert, og har for mange fora som så alltid tom.

Jeg er sikker Dave vil være sammen til slutt, men hvis han ikke svare deretter utgangspunktet Theres ikke nok tråder å garantere en bestemt sub forum på dette tidspunktet.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 28 april 2009, 14:46
Administrator Group

Default Bare en tanke ..

Jeg ønsker ikke å bli altfor nisje og har fora tom, tror jeg saken og CPU fora i mot de respektive fans ok for nå. Takk for forslaget tho ', alltid velkommen.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28 april 2009, 14:49
Donor Group

Default Bare en tanke ..

Ok, jeg gjettet du vil svare noe sånt - fordi åpenbart du vet bedre enn jeg om statistikk over hvor mange innlegg som faktisk blir gjort om hva ..

Jeg var bare spekulere, trodde det ville være interessant å vite
Old 28 april 2009, 15:06
Moderator Group

Default Bare en tanke ..

Godt vi kan både se det samme innlegg i forumet:)

Sannheten i saken er at hvis besøkende se tom fora, de anser det å være en død forum, og ikke opphold. ie. Hvis de kom fra Google, som gikk i ett forum, og så tre stillinger, ingenting av interesse for dem, ville de da reiser.

Men hvis de kommer og ser en virkelig virkelig virkelig opptatt forum, kan det være mye å interesserer dem, de svarer på et par tråder og hei Prestø, du har en ny posting medlem.

Jeg er medlem på et bord, der de har i utgangspunktet bare ett forum, og at stedet er travle som gal, med alle innlegg.

Ja, det er majorly hektisk, og umulig å finne noe, og ingen organisasjon, men det at er stor aktivitet og regelmessige innlegg, uten tvil noe oppmuntret av at rask reaksjon for å svare på noe, fordi det der.

Old 29 april 2009, 08:51
Donor Group

Default Bare en tanke ..

Ja det er sant faktisk .. Jeg ikke tenke på det som vei ..

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Trojon tenkt å bli fjernet, men ..... rbscooby Virus, spionprogrammer og sikkerhet 20 22 april 2008 17:09
Bare en tanke for forumet cyberspacegenie Community News & Chat 1 20 oktober 2007 07:52
Jeg tenkte jeg skulle presentere meg selv! mxmad32 Presenter deg selv her 3 1 oktober 2007 04:50
Akkurat når jeg trodde Facebook var trygg .. NemoX Nettlesere & FTP Clients 18 11. sep 2007 04:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.