![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, bare en idé virkelig det kan vel være en grunn thers ikke eller du foretrekker den uten eller hva. Men jeg tenkte kanskje det kan bli Cooling delen under maskinvaren subforum? Det bare skjedde for meg at mange innlegg blir gjort om fan problemstillinger, heatsink problemer, Vannkjøling, og SW nye fancy ting, som kan være nok til å ha et eget sted ..
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| de fleste spørsmål du gå under CPU og der isnt mye annet, men folk spør hva HS og sånt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I utgangspunktet er det en fin linje mellom å ha nok fora at ting bo godt organisert, og har for mange fora som så alltid tom. Jeg er sikker Dave vil være sammen til slutt, men hvis han ikke svare deretter utgangspunktet Theres ikke nok tråder å garantere en bestemt sub forum på dette tidspunktet.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ønsker ikke å bli altfor nisje og har fora tom, tror jeg saken og CPU fora i mot de respektive fans ok for nå. Takk for forslaget tho ', alltid velkommen.
| |||
| |||
| Ok, jeg gjettet du vil svare noe sånt - fordi åpenbart du vet bedre enn jeg om statistikk over hvor mange innlegg som faktisk blir gjort om hva .. Jeg var bare spekulere, trodde det ville være interessant å vite
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Godt vi kan både se det samme innlegg i forumet:) Sannheten i saken er at hvis besøkende se tom fora, de anser det å være en død forum, og ikke opphold. ie. Hvis de kom fra Google, som gikk i ett forum, og så tre stillinger, ingenting av interesse for dem, ville de da reiser. Men hvis de kommer og ser en virkelig virkelig virkelig opptatt forum, kan det være mye å interesserer dem, de svarer på et par tråder og hei Prestø, du har en ny posting medlem. Jeg er medlem på et bord, der de har i utgangspunktet bare ett forum, og at stedet er travle som gal, med alle innlegg. Ja, det er majorly hektisk, og umulig å finne noe, og ingen organisasjon, men det at er stor aktivitet og regelmessige innlegg, uten tvil noe oppmuntret av at rask reaksjon for å svare på noe, fordi det der.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ja det er sant faktisk .. Jeg ikke tenke på det som vei ..
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trojon tenkt å bli fjernet, men ..... | rbscooby | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 20 | 22 april 2008 17:09 |
| Bare en tanke for forumet | cyberspacegenie | Community News & Chat | 1 | 20 oktober 2007 07:52 |
| Jeg tenkte jeg skulle presentere meg selv! | mxmad32 | Presenter deg selv her | 3 | 1 oktober 2007 04:50 |
| Akkurat når jeg trodde Facebook var trygg .. | NemoX | Nettlesere & FTP Clients | 18 | 11. sep 2007 04:41 |
| Thread Tools | |
| |