mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Gemenskapen Nyheter & Chat

Register

Bara en tanke ..

Reply

Thread Tools
Old 28 april 2009, 11:21
Givargruppen

Default Bara en tanke ..

Hej, bara en idé som verkligen kan det mycket väl vara en anledning thers inte eller om du föredrar det utan eller vadsomhelst.

Men jag tänkte att kanske det kunde finnas en Cooling avsnitt under hårdvara subforum?

Det bara slog mig att en hel del inlägg görs om fläkten frågor, heatsink problem, watercooling och SW: s nya fancy sak, som kan vara nog för att motivera en separat plats ..
Old 28 april 2009, 12:13
Ledamot Gruppen

Default Bara en tanke ..

de flesta frågor går under CPU och det isnt mycket annat, men folk frågar vad HS och sånt
Old 28 april 2009, 14:37
Moderator-gruppen

Default Bara en tanke ..

I grunden är det en fin linje mellan att ha tillräckligt med forum att saker vistelse välorganiserade och som har alltför många forum, som sedan alltid tom.

Jag är säker Dave blir tillsammans så småningom, men om han inte svarar då grunden Theres inte tillräckligt med trådar för att motivera en särskild undergrupp forum just nu.

Mitt System: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moderkort:
Asus P5Q Pro
RAM Minne:
OCZ 8GB 800MHz
Grafikkort (s):
Saphire Radeon 4850
Ljudkort:
Ombord
Hårddisk (s):
Enorma
Optisk enhet (er):
Sony al cheapo en.
Mål / PSU:
Antec Three Hundred
Kylning:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 fall fans.
Nätverk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dubbla 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 28 april 2009, 14:46
Administrator Group

Default Bara en tanke ..

Jag vill inte bli för nisch och har forum tomt, jag tror fallet och CPU forum sörja för respektive fans ok just nu. Tack för förslaget tho ', alltid välkommet.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28 april 2009, 14:49
Givargruppen

Default Bara en tanke ..

Ok, jag gissade att du skulle svara något i stil med att - eftersom ni uppenbarligen vet bättre än jag om statistik om hur många tjänster som i praktiken görs om vad ..

Jag var bara spekulera, trodde det skulle vara intressant att veta
Old 28 april 2009, 15:06
Moderator-gruppen

Default Bara en tanke ..

Tja vi kan både se samma inlägg i forum:)

I själva verket är att om besökarna se tomma forum, de anser att det är ett dött forum, och inte stanna. dvs. Om de kom från Google, gick in i ett forum och såg tre tjänster, inget av intresse för dem, skulle de då lämna.

Men om de kommer och ser en, verkligen verkligen verkligen livligt forum, det kan vara ett parti för dem, de svara på ett par trådar, och hey presto, du har en ny utstationering medlem.

Jag är medlem på en kartong, där de har i princip bara ett forum, och att stället är livliga gillar galna, med alla meddelanden.

Ja det är majorly hektisk och omöjligt att hitta någonting, och ingen organisation, men det säkert finns mycket aktivitet och regelbundna meddelanden utan tvekan något uppmuntrad av att snabbt bara för att svara på någonting, eftersom det är där.

Old 29 april 2009, 08:51
Givargruppen

Default Bara en tanke ..

Ja det är sant faktiskt .. Jag inte tänker på det så rund ..

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Trojon tros vara borttaget men ..... rbscooby Virus, spionprogram och säkerhet 20 22 april 2008 17:09
Bara en tanke för forumet cyberspacegenie Gemenskapen Nyheter & Chat 1 20 oktober 2007 07:52
Tänkte att jag skulle presentera mig! mxmad32 Presentera dig här 3 1 oktober 2007 04:50
Just när jag trodde att Facebook var säker .. NemoX Webbläsare & FTP Klienter 18 11 sep 2007 04:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.