![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vil bare gerne sige "tak" for det nye udseende i domstolslandet. En af de grunde, jeg har egentlig ikke deltaget i lige så høj grad skyldtes de reklamer var drivende mig nødder. Forhåbentlig vil jeg være mere af en bidragydende medlem ... jeg dog ikke kan love noget ... skyldes, jeg har en masse på min tallerken. Dette har ikke stoppet mig fra at donere til den årsag, selv om. Jeg ved det ikke meget, men hver lille smule hjælper ... right? Tak for et godt websted ... og for fjernelse af disse reklamer. Jeg har allerede doneret nogle hårdt tjente penge ... og håber blot, at når du får chancen ... du kan komme med og besøge mig ... og gengælde. ![]() Alle mine bedste! Steve |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tak, venlige ord, det er rart at se, at du godkender. Jeg har opgraderet dig til en donor.
| |||
| |||
| Thanks Steve. Jeg forsøger at komme med dit sted oftere men du allerede kender mine grunde. Du kan ikke føje minutter at uret. Hvis du kunne, ville vi alle sandsynligvis stadig være lidt over juridiske drikker alder for resten af vores liv. |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen ... Tro mig ... jeg ved, hvor ya føler. |