mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Fællesskabet News & Chat

Register

Berømmelse, til Computer Juice Team ...

Reply

Thread Tools
Old 24 November 2008, 07:54
Donor-Gruppen

Default Berømmelse, til Computer Juice Team ...

Jeg vil bare gerne sige "tak" for det nye udseende i domstolslandet. En af de grunde, jeg har egentlig ikke deltaget i lige så høj grad skyldtes de reklamer var drivende mig nødder.

Forhåbentlig vil jeg være mere af en bidragydende medlem ... jeg dog ikke kan love noget ... skyldes, jeg har en masse på min tallerken. Dette har ikke stoppet mig fra at donere til den årsag, selv om. Jeg ved det ikke meget, men hver lille smule hjælper ... right?

Tak for et godt websted ... og for fjernelse af disse reklamer. Jeg har allerede doneret nogle hårdt tjente penge ... og håber blot, at når du får chancen ... du kan komme med og besøge mig ... og gengælde.

Alle mine bedste!

Steve
Old 24 November 2008, 08:03
Administrator Gruppen

Tak, venlige ord, det er rart at se, at du godkender. Jeg har opgraderet dig til en donor.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 November 2008, 10:07
Redaktør Gruppen

Thanks Steve.

Jeg forsøger at komme med dit sted oftere men du allerede kender mine grunde. Du kan ikke føje minutter at uret. Hvis du kunne, ville vi alle sandsynligvis stadig være lidt over juridiske drikker alder for resten af vores liv.

Old 24 November 2008, 10:22
Donor-Gruppen

Du er velkommen ...

Tro mig ... jeg ved, hvor ya føler.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.