![]() |
|
| |||
| |||
| Ik wilde alleen maar even zeggen "bedankt" voor de nieuwe look van het forum. Een van de redenen die ik heb niet echt deelgenomen zo veel was te wijten aan het feit dat de advertenties werden me noten. Hopelijk heb ik u meer van een bijdragende lid ... Ik kan echter niet alle beloften ... te wijten aan het feit Ik heb veel op mijn bord. Dit is niet gestopt met me uit doneren aan de oorzaak, hoewel. Ik weet dat het niet veel, maar alle kleine beetjes helpen ... toch? Bedankt voor een geweldige site ... en voor de verwijdering van deze reclame. Ik heb al gedoneerd sommige hard verdiend contant geld ... en alleen maar hopen dat wanneer je de kans krijgt ... je kunt komen en bezoek me ... en een wederdienst. ![]() Al mijn beste! Steve |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dank u, vriendelijke woorden, het is mooi om te zien dat u goed te keuren. Ik heb u een upgrade naar een donor.
| |||
| |||
| Thanks Steve. Ik probeer te krijgen door uw plaats meer vaak, maar je weet al mijn redenen. U kunt geen minuut op de klok. Als je zou kunnen we allemaal waarschijnlijk nog wel iets meer dan de wettelijke leeftijd voor de rest van ons leven. |
|
| |||
| |||
| Je bent welkom ... Geloof me ... ik weet hoe je voelt. |