![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ville bare si "takk" for det nye utseendet på forumet. En av grunnene jeg har egentlig ikke deltatt så mye skyldes det faktum at reklame ble driver meg til vanvidd. Forhåpentligvis vil jeg være mer en medvirkende medlem ... men jeg kan ikke gi noen løfter ... skyldes har jeg mye på tallerkenen. Dette har ikke hindret meg fra donerer til årsaken, men. Jeg vet det er ikke mye, men hver lille bit helps ... ikke sant? Takk for et godt nettsted ... og for fjerning av disse annonsene. Jeg har allerede donert noen hardt tjente penger ... og bare håpe på at når du får sjansen ... du kan komme og besøke meg ... og gjøre gjengjeld. ![]() Alle mine beste! Steve |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Takk, slag ord, det er hyggelig å se at du godkjenner. Jeg har oppgradert til en donor.
| |||
| |||
| Takk Steve. Jeg prøver å komme av sted oftere men du vet allerede mine grunner. Du kan ikke legge minutter døgnet. Hvis du kunne vi alle trolig fortsatt drøyt juridiske drikking år for resten av våre liv. |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen ... Stol på meg ... jeg vet hvordan dere føler. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Computer Juice Milepæl | SocialWarfare | Community News & Chat | 13 | 16 november 2009 16:04 |
| Ny datamaskin Juice! | Fiberguy | Presenter deg selv her | 5 | 18 februar 2009 13:32 |
| Hei, Computer Juice! | Frelseren | Presenter deg selv her | 13 | 24 nov 2008 20:16 |
| Hei Computer Juice | BurgerBoy34 | Presenter deg selv her | 6 | 5 feb 2008 09:01 |
| Hei Computer Juice! | Jayster | Presenter deg selv her | 4 | 5 feb 2008 06:00 |
| Thread Tools | |
| |