![]() |
|
| |||
| |||
| Jag skulle bara vilja säga "tack" för det nya utseendet på forumet. Ett av de skäl som jag har egentligen inte deltog så mycket berodde på det faktum att reklam körde mig nötter. Förhoppningsvis kommer jag att vara mer av en medlem som bidrar ... men jag kan inte lämna några löften ... beror på har jag mycket på min tallrik. Detta har inte hindrat mig från att donera till orsaken, men. Jag vet det är inte mycket, men var lite hjälper ... va? Tack för en stor plats ... och för att avlägsna dessa annonser. Jag har redan donerat några surt förvärvade pengar ... och bara hoppas att när du får chansen ... du kan komma och hälsa på mig ... och återgälda. ![]() Allt mitt bästa! Steve |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tack, vänliga ord, det är trevligt att se att du godkänner. Jag har uppgraderat dig till en donator.
| |||
| |||
| Tack Steve. Jag försöker att få med dig oftare men ni vet redan mitt skäl. Du kan inte lägga minuter klockan. Om du kunde skulle vi alla förmodligen fortfarande drygt rättsliga dricka ålder för resten av våra liv. |
|
| |||
| |||
| You're welcome ... Lita på mig ... jag vet hur ya känner. |