![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Kære venner, Im nyt om her og dont do eBay Im at sælge en gammel Toshiba bærbar kører Windows Me, komplet med universel strømforsyning, alt fungerer undtagen den cd-rom-drev, Im beder om £ 30 leveret - UK, og jeg kan også tage PayPal tak lawrie07 på--------------- |
|
| |||
| |||
| Du er nødt til at liste et par ting, så, hvad de specs? og hvis du får forveksles bare sige, og vil give dig en kort skabelon. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vil en ,79 A Differance i Laptop Strøm Suplies påvirke min bærbar? | Haun | Cases & Strømforsyninger | 2 | 1 november 2009 20:55 |
| Problemer forbindelsesstrækninger 360 til bærbar computer til internettet, og LAN for pc til Laptop | navnut | Networking, Modemer & VoIP | 24 | 12 april 2009 07:14 |
| Laptop afkøling, mens der i bærbar taske | pest79456 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 30 december 2008 18:39 |
| Thread Tools | |
| |