![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Folks, Im nieuw hier en dont do eBay Im de verkoop van een oude Toshiba laptop met Windows me, compleet met universele voeding, alles werkt behalve de cd-rom drive, Im vragen voor £ 30 uitgebracht - Uk en ik kan ook paypal bedankt lawrie07 op--------------- |
|
| |||
| |||
| You're going to have to list een paar meer dingen dan dat, whats the specs? en als je verward gewoon zeggen en ga je een korte sjabloon. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U mag alleen verkopen als je doneren Draad gesloten http://www.computer-juice.com/forums...-dont-s-12106/
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zal een ,79 Een differance in Laptop Power suplies invloed op mijn laptop? | Haun | Cases & Power Supplies | 2 | 1 november 2009 20:55 |
| Problemen met het aansluiten van 360 tot Laptop voor internet, en LAN voor pc naar laptop | navnut | Netwerken, modems & VoIP | 24 | 12 apr 2009 07:14 |
| Laptop koeling, terwijl in laptoptas | pest79456 | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | 30 dec 2008 18:39 |
| Thread Tools | |
| |