![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Folk, Im ny här och dont do eBay Im sälja en gammal Toshiba laptop som kör Windows Me, komplett med universell strömförsörjning, allt fungerar utom CD-ROM-enhet, Im begär £ 30 levereras - UK och jag kan också ta paypal tack lawrie07 på--------------- |
|
| |||
| |||
| Du kommer att behöva nämna några fler saker då, vad de specs? och om du blir förvirrad bara säga och ska ge dig ett kort mall. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kommer en ,79 En différance i laptop Suplies påverka min laptop? | Haun | Cases & Power Supplies | 2 | 1 NOVEMBER 2009 20:55 |
| Problem att ansluta 360 till Bärbar dator för Internet och LAN för PC till Laptop | navnut | Nätverk, Modem & VoIP | 24 | 12 april 2009 07:14 |
| Laptop kylning, medan laptop väska | pest79456 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 8 | 30 december 2008 18:39 |
| Thread Tools | |
| |