![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ollut oleilleista valituslautakuntien jonkin aikaa, mutta vasta hiljattain alkaneet lähettämisestä. Huomasin, että siellä oli "linkit §", sitten kaikki sai muuttunut noin ja nyt en voi todeta, että osassa. Se on poistettu? Jos ei voi kohta minut oikeaan suuntaan, kuten olen mennyt sokeille. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oli osa postitse linkkejä ohjelmiston lataus ...
| |||
| |||
| Kiitos, Dave, olin vaeltelu, jossa se meni ja en ole löytänyt sitä. Hyvin, että on melko itsestään selvä valinta sulautumiseen ohjelmisto yhteyksiä ohjelmisto. Olen järkyttynyt, että en tunnista mitään juonesta, I'll katsoa kovemmin. Myös kiittää teitä uudelleen. |
|
| |||
| |||
| Joo, anteeksi kaikki Messing noin myöhässä. Foorumi ei pitäisi käydä läpi enää radikaaleja muutoksia jonkin aikaa. |
|
| |||
| |||
| Älkää käsittäkö minua väärin minun väijyvä olen nähnyt, mitä olet tehnyt foorumin, ja olen sitä mieltä, että se näyttää hyvältä ja on parantunut, sen parempi. On niin paljon helpompi löytää mitä etsit niin voit siirtyä suoraan, että aluksella. Hyvää työtä! |
|
| |||
| |||
| Kiitos Jade! Kommentit kuten jotka tekevät kaiken vaivan arvoinen. |
|
| |||
| |||
| Aion sanoa sama asia, jonka nopea palvelimet, suuri ihon ja helppo navigointi, se on todella mukava virkaan tällä foorumilla! I virkaan monet muut, mutta tämä erityisesti, mielestäni on paljon mahdollisuuksia! Odotan tätä foorumia tehdä sitä eteenpäin tietokoneen historiaa! |