![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb opknoping rond deze borden voor een tijdje, maar pas onlangs begonnen terbeschikkingstelling. Ik heb gemerkt dat er sprake was van een 'links-afdeling ", dan is alles rond hebben veranderd en nu kan ik niet vinden die afdeling. Is het verwijderd? Indien niet kan je me in de goede richting als ik zijn gegaan blind. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er was een punt te plaatsen links naar software downloads ...
| |||
| |||
| Dank je Dave, ik was wandelend waar het ging en ik kon het niet vinden. Nou dat is een vrij evidente keuze fuserende software koppelingen met software. Ik ben geschokt dat ik niet herkende een van de draden, Ik kom kijken moeilijker. Ook dank u nogmaals. |
|
| |||
| |||
| Ja, sorry voor al het gedoe rondom te laat. Het forum dient niet te worden via meer radicale veranderingen voor een tijdje. |
|
| |||
| |||
| Don't get me verkeerd uit mijn loerende Ik heb gezien wat je hebt gedaan met het forum en ik denk dat het ziet er goed uit en is verbeterd voor de betere. Het is zo veel makkelijker te vinden wat je zoekt als je kunt ga direct naar die raad. Goed werk! |
|
| |||
| |||
| Dank u Jade! Reacties willen maken dat het allemaal de moeite waard. |
|
| |||
| |||
| Ik ga zeggen hetzelfde, met de snelle servers, de grote huid en de gemakkelijke navigatie, het is echt leuk om te posten op dit forum! Ik post op vele anderen, maar deze in het bijzonder, ik voel me heeft veel potentie! Ik kijk uit naar dit forum maakt het verder in de computer geschiedenis! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ik hoop im in de juiste rubriek? | christine154 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 12 mrt 2008 12:59 |
| Nieuw in de Downloads sectie | linasita | Windows besturingssystemen | 3 | 10 okt 2007 14:05 |
| Hulp met DEP (Niet zeker of Recht afdeling) | ViKz | Algemene programmatuurnoot Chat | 8 | 29e sep 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |