![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har blitt hengende rundt disse rådene for en stund, men bare nylig begynt innlegg. Jeg la merke til at det var en "koblinger Section", så alt har endret seg rundt og nå kan jeg ikke finne denne delen. Har det blitt fjernet? Hvis ikke kan du peke meg i riktig retning som jeg har gått blind. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det var en del for å legge inn lenker til programvarenedlastinger ...
| |||
| |||
| Takk Dave, jeg var vandrende hvor det gikk, og jeg kunne ikke finne den. Vel det er en ganske opplagte valget sammenslåing programvare lenker med programvare. Jeg er sjokkert at jeg ikke gjenkjenner noen av tråder, jeg vil se vanskeligere. Også takk igjen. |
|
| |||
| |||
| Ja, beklager for alle får rundt for sent. Forumet skal ikke gå gjennom mer radikale endringer for en stund. |
|
| |||
| |||
| Ikke få meg, feil fra min lurking Jeg har sett hva du har gjort med forumet og jeg synes det ser bra ut og har forbedret til det bedre. Det er så mye lettere å finne det du leter etter så kan du gå direkte til dette forumet. Good work! |
|
| |||
| |||
| Takk Jade! Kommentarer som gjør det hele verdt. |
|
| |||
| |||
| Jeg skal si det samme, med raske, de store hud og enkel navigering er det virkelig hyggelig å legge på dette forumet! Jeg legger på mange andre, men dette er spesielt, føler jeg har masse potensiale! Jeg ser frem til å se dette forumet gjøre det videre i datamaskinen historie! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg håper im i høyre del? | christine154 | General Software Chat | 2 | 12 mars 2008 12:59 |
| Nytt i Nedlastinger-delen | alex | Windows-operativsystemer | 3 | 10 oktober 2007 14:05 |
| Hjelp med DEP (Ikke sikker på om Høyre seksjon) | ViKz | General Software Chat | 8 | 29. sep 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |