![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har hängande runt dessa skivor på ett tag men först nyligen börjat meddelanden. Jag märkte att det fanns en "länkar Avsnitt" allt har ändrats och nu kan jag inte hitta det avsnittet. Har det tagits bort? Om inte kan du pekar mig i rätt riktning som jag har blivit blind. Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det fanns en del att skicka länkar till nedladdningar ...
| |||
| |||
| Tack Dave var jag vandrade där det gick och jag kunde inte hitta den. Tja det är ett ganska självklart val samgående programvara band med programvara. Jag är chockad att jag inte känner igen någon av trådarna, jag ser hårdare. Även tacka dig igen. |
|
| |||
| |||
| Ja, synd om alla Messing runt den senaste tiden. Forumet ska inte gå igenom mer radikala förändringar på ett tag. |
|
| |||
| |||
| Försök inte få mig fel från min lurar jag har sett vad du har gjort med forumet och jag tycker det ser bra ut och har förbättrats till det bättre. Det är så mycket lättare att hitta det du söker så kan du gå direkt till styrelsen. Bra jobbat! |
|
| |||
| |||
| Tack Jade! Kommentarer vilja att göra det hela värt besväret. |
|
| |||
| |||
| Jag kommer att säga samma sak, med snabba servrar, den stora huden och enkel navigation, det är verkligen roligt att skriva på forumet! I tjänst vid många andra men det här ett särskilt, tror jag har stor potential! Jag ser fram emot att detta forum gör det vidare i datorns historia! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag hoppas im i rätt avsnitt? | christine154 | General Software Chat | 2 | 12 mars 2008 12:59 |
| Nytt i Nedladdningar avsnitt | alex | Windows-operativsystem | 3 | 10 oktober 2007 14:05 |
| Hjälp med DEP (inte säker på om Rätt §) | ViKz | General Software Chat | 8 | 29 sep 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |