![]() |
|
| |||
| |||
| Er det mig eller har de fleste af de mennesker i pic fik en masse REP? Når de fleste hvis ikke alle har altid kun indsendt en gang? Eller er jeg manglede noget. Check out der post tæller. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad pic?
| |||
| |||
| pic? men jeg ved hvad du mener, mange mennesker har høje rep og lav post count, jeg tror, de kan bruge falske regnskaber for at sætte skub rep .. Det ville forklare den store mængde inaktive konti også. Af alle mine stillinger (Jeg plejede at være på 4. Noget en dag .. at smuttede xD) Jeg har først lige modtaget en. En negativ en .... Jeg føler mig uønsket * skriger * haha .. Men alvorlig igen, tror jeg, det bør være lettere at sende repræsentanter, som i bare klikke på "God kommentar" eller "Bad Kommentar" Da mennesker er meget mere tilbøjelige til at samle op på noget slemt og give ry, end de er til at tænke Thats en god kommentar, og gå for langt ud af deres måde at give gode rep. God og dårlig knapperne ville være et godt system. |
|
| |||
| |||
| Inaktive konti: Nogle områder har brug for registrering, gerne se links, for at søge eller at hente det er ikke alle, kommer her for at sende hele dagen. Også kan du ikke misbruger Tilbageførselsrapport system, hvad du mangler, er, hvis jeg Tilbageførselsrapport nogen, de får 30 point, som jeg er en admin, hvis du Tilbageførselsrapport dem, at de får 1 point, så du kan se, det er let for en lille plakat til get høj rep fra kun én stemme fra en admin eller MOD. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil elske at se eksempler anyway, som endnu begge du ikke har tilknytning til disse konti. Tak. |
|
| |||
| |||
| Haha .. Jeg kan ikke huske navne jeg lige huske at se det, jeg vil linke til det næste gang jeg ser en. Jeg synes stadig Give Pos. eller Neg. Tilbageførselsrapport bør lettere skønt .. |
|
| |||
| |||
| Hvordan er det hårdt nu, du klikker på skalaer og vælg positiv eller negativ. De systemer virker, mange top plakater har høje repræsentant, hvis det er fordi du føler dig din REP er ikke så høj, som du mener, bør det være jeg kan forsikre dig, hvis du sender masser af nyttige stillinger vil det gå op. |
|
| |||
| |||
| Ja, men for nogen, der ved det. Hvis theres et nyt medlem, at det kun bliver medlem, fordi de har en lille problem, de ønsker at løse, de aldrig bruge den igen, de gerne have et svar, de får, da det løser deres problem. De ville ikke nødvendigvis klar over, at de kunne klikke på skalaer til at vise deres apreciation af kommentaren. |
|
| |||
| |||
| BTW, jeg mener ikke at lyde negativ, stor fora: DI mener bare, at selv om det var et link (som ved siden af citerer knappen) vil det være mere indlysende. |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg kan se, som 'gode indlæg? " "dårlige indlæg?" ikoner. Lad mig se på, ændrer det, tak for en god idé. |