vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Yhteisön News & Chat

Register

Onko se minun?

Reply

Thread Tools
Old 10 kesäkuu 2008, 10:22
Rahoittajien ryhmän

Default Onko se minun?

Onko se minulle tai on suurin osa ihmisistä on pic sai paljon rep? Kun useimmat jos kaikilla ei ole vain koskaan lähetetty kerran?
Vai olenko puuttuu jotain. Tarkista siellä post count.

Old 10 kesäkuu 2008, 10:25
Administrator Group

Default Onko se minun?

Mitä pic?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 10 kesäkuu 2008, 10:32
Rahoittajien ryhmän

Default Onko se minun?

pic?

mutta en tiedä mitä tarkoitat, että monet ovat korkea edustaja ja alhainen post count, luulen, että ne saatetaan käyttää vääriä tilejä lisätä rep .. se selittää suuren määrän ei-aktiivisten tilien liikaa.

Kaikki minun virkaa (I käytetään olla 4. Jotain päivässä .. että liukastuin xD) Olen juuri saanut yhden.

A negatiivinen .... Minusta ei-toivottuja * itkee * haha ..

Mutta vakava taas olen sitä mieltä, että olisi helpompi post rep, kuten klikkaa "Hyvä kommentti" tai "Bad Comment"

Seeing kuin ihmiset ovat paljon todennäköisemmin esiin jotain pahaa ja maine kuin he ovat sitä mieltä, thats hyvä kommentti ja mennä liian kaukana heidän tapa antaa hyvän rep.

Hyvä ja Bad painikkeet olisi hyvä järjestelmä.

My System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Emolevy:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-muisti:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512 Mt
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optinen asema (t):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Asia / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (t):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 10 kesäkuu 2008, 10:38
Administrator Group

Default Onko se minun?

Inactive tilien: Jotkin alueet tarvitsevat rekisteröintiä, haluaisin nähdä yhteyksiä, haku-tai ladata, kaikki eivät tulee tänne postata koko päivän.

Myös sinä voit olla väärin rep-järjestelmä, mitä puuttuu, on, jos olen rep joku niistä saa 30 pistettä kuten olen admin, jos rep he saavat 1 kohta, joten voit nähdä sen on helppoa alhainen juliste on saada korkea edustaja vain yksi ääni, joka admin tai MOD.
Old 10 kesäkuu 2008, 10:40
Administrator Group

Default Onko se minun?

Haluaisin nähdä esimerkkejä joka tapauksessa vielä molemmat et ole sidoksissa näiden tilien ".

Kiitos.
Old 10 kesäkuu 2008, 10:45
Rahoittajien ryhmän

Default Onko se minun?

Haha .. En muista nimiä juuri muistaa sen näkemistä, I'll linkin siihen seuraavan kerran näen yksi.

Olen edelleen sitä mieltä, Omaksutaan Pos. tai neg. rep olisi helpompi vaikka ..
Old 10 kesäkuu 2008, 10:52
Administrator Group

Default Onko se minun?

Miten on vaikea nyt napsauttamalla asteikot ja valitse positiivinen tai negatiivinen.

Järjestelmät toimii monia alkuun julisteita on korkea edustaja, jos tämä on, koska olet sitä mieltä teidän edustaja ei ole niin korkea kuin sinusta tuntuu, se olisi Voin vakuuttaa teille, jos post paljon apua virkaa se menee ylös.
Old 10 kesäkuu 2008, 10:59
Rahoittajien ryhmän

Default Onko se minun?

Joo, mutta joku, joka tietää, että.

Jos Theres uusi jäsen, että vain yhtyy, koska heillä on yksi pieni ongelma he haluavat ratkaisua, he eivät koskaan käytä sitä uudelleen, he pitävät vastauksen he saavat sillä se vahvistaa niiden ongelma.

Ne eivät välttämättä ymmärtäneet, että he voisivat napsauttamalla asteikot näyttää apreciation on kommentti.
Old 10 kesäkuu 2008, 11:01
Rahoittajien ryhmän

Default Onko se minun?

BTW, en tarkoita tervettä negatiivinen, suuri foorumeilla: DI vain sitä mieltä, että vaikka se oli linkki (kuten vieressä oleva lainaus-painiketta) olisi itsestään selvää.
Old 10 kesäkuu 2008, 11:07
Administrator Group

Default Onko se minun?

Ok, näen, kuten "hyvä postitse?" "huonoja postitse?" kuvakkeet.

Haluan tutkia sen muuttamista, kiitos hyvä ajatus.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.