![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ligt het aan mij of hebben de meeste van de mensen in de pic heb veel rep? Wanneer de meeste zo niet alle, hebben slechts ooit een keer gepost?
Of ben ik ontbreekt iets. Check out er na telling. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Wat pic?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
pic?
maar ik weet wat je bedoelt, veel mensen hebben een hoog rep en lage post tellen, ik denk dat ze kunnen worden met behulp van valse rekeningen te stimuleren rep .. Het zou verklaren de grote hoeveelheid niet-actieve rekeningen ook. Van al mijn berichten (ik gebruikt te worden op 4. Iets een dag .. dat gleed xD) Ik heb nog maar net ontvangen. Een negatief een .... Ik voel me ongewenst * huilt * haha .. Maar ernstige nogmaals, ik denk dat het makkelijker moet worden om te posten REP, zoals in klik "Goede reactie" of "Bad Commentaar" Zien als mensen veel meer kans op te halen over iets slechte reputatie en geven dan ze zijn om te denken dat is een goede opmerking, en ga te ver uit hun manier om te komen tot goede REP. Goede en slechte knoppen zou een goed systeem. Mijn Systeem: FordyPC
|
|
|
|||
|
|||
|
Inactieve accounts: Sommige gebieden moeten de registratie, zoals te zien links, om te zoeken of om te downloaden, niet iedereen komt hier om de hele dag.
Ook kunt u geen misbruik maken van de rep-systeem, wat u ontbreekt, is als ik rep iemand ze 30 punten en ik ben een admin, als je rep ze ze krijgt 1 punt, zodat u kunt zien is het eenvoudig om een poster te laag krijgen hoge vertegenwoordiger van slechts een stem van een admin of MOD. |
|
|
|||
|
|||
|
I'd love to see voorbeelden toch nog jullie beiden hebben geen verband houden met deze 'accounts'.
Bedankt. |
|
|
|||
|
|||
|
Haha .. Ik kan me niet herinneren namen Ik herinner me zien, ik link naar het volgende moment zie ik een.
Denk ik nog steeds dat Giving Pos. of Neg. rep moet gemakkelijker al .. |
|
|
|||
|
|||
|
Hoe is het moeilijk nu, u klikt op de schalen en selecteert u positief of negatief.
De systemen werken, veel boven affiches hebben hoge vertegenwoordiger, indien dit is omdat je je voelt je rep is niet zo hoog als je denkt dat moet ik kan u verzekeren als je na veel nuttige posten zal stijgen. |
|
|
|||
|
|||
|
Ja, maar voor iemand die weet dat.
Als theres een nieuw lid dat alleen joins omdat ze een klein probleem willen oplossen, ze nooit gebruiken het weer, ze graag een antwoord krijgen als zij bepaalt hun probleem. Zij zouden niet noodzakelijkerwijs beseffen dat ze kunnen klikt u op de weegschaal om te laten zien van hun apreciation van de opmerking. |
|
|
|||
|
|||
|
BTW, ik bedoel niet te negatieve klank, great forums: DI denk dat zelfs als was het een koppeling (zoals naast de quote knop) het zou meer voor de hand liggende.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ok, ik zie, net als' goed bericht? " 'slechte bericht? " pictogrammen.
Laat me kijken naar de veranderende IT, dankzij een goed idee. |