mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Gemenskapen Nyheter & Chat

Register

Är det mig?

Reply

Thread Tools
Old 10 juni 2008, 10:22
Givargruppen

Default Är det mig?

Är det jag eller har de flesta människor i pic har massor av rep? När de flesta om inte alla har bara postat en gång?
Eller har jag missat något. Kolla in det i efterhand räkna.

Old 10 juni 2008, 10:25
Administrator Group

Default Är det mig?

Vad pic?

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 10 juni 2008, 10:32
Givargruppen

Default Är det mig?

pic?

men jag vet vad du menar, många människor har hög rep och låga post count, jag tror de kan vara med hjälp av falska konton för att öka rep .. Det skulle förklara den stora mängd av inaktiva konton också.

Av alla mina inlägg (jag brukade ligga på 4. Något en dag .. som halkade xD) Jag har bara fått en.

Ett negativt .... Jag känner mig oönskad * gråter * haha ..

Men allvarligt igen, jag tycker det ska vara lättare att skicka representanter, som bara klickar på "Bra kommentar" eller "Bad Kommentar"

Eftersom människor är mycket mer benägna att ta upp något dåligt och ge rykte än de är att tänka thats en bra kommentar, och går för långt i sitt sätt att ge bra rep.

Goda och dåliga knappar skulle vara ett bra system.
Old 10 juni 2008, 10:38
Administrator Group

Default Är det mig?

Inaktiva konton: Vissa områden behöver registrering vilja se länkar, för att söka eller att ladda ner är det inte alla som kommer hit för att skriva hela dagen.

Dessutom kan du inte missbruka REP system, vad du saknar är om jag REP någon de få 30 poäng som jag är en admin, om du representerar dem de får 1 poäng, så att du kan se det är lätt för en liten affisch till få höga företrädare från bara en röst från en admin eller MOD.
Old 10 juni 2008, 10:40
Administrator Group

Default Är det mig?

Jag vill gärna se exempel i alla fall, ännu, både av er som inte är kopplade till dessa konton.

Tack.
Old 10 juni 2008, 10:45
Givargruppen

Default Är det mig?

Haha .. Jag kan inte minnas namnen jag bara komma ihåg att se det, jag länkar till det nästa gång jag ser en.

Jag anser fortfarande ge Pos. eller Neg. REP torde dock ..
Old 10 juni 2008, 10:52
Administrator Group

Default Är det mig?

Hur är det svårt nu, du klickar på vågen och välj positiva eller negativa.

Systemen fungerar, många top affischer har höga företrädare, om detta är för att du känner ditt rep inte är så hög som du tycker bör det kan jag försäkra dig om du lägger upp massor av användbara tjänster kommer det att gå upp.
Old 10 juni 2008, 10:59
Givargruppen

Default Är det mig?

Ja, men för någon som vet det.

Om Theres en ny ledamot som bara går, eftersom de har ett litet problem de vill lösa de aldrig använda det igen, de gillar ett svar de får, eftersom det fixar deras problem.

De skulle inte nödvändigtvis inse att de kan klicka på vågen att visa sitt apreciation av kommentaren.
Old 10 juni 2008, 11:01
Givargruppen

Default Är det mig?

BTW, jag menar inte att ljudet negativt, bra forum: DI tänk att även om det var en länk (som bredvid citatet knappen) skulle det bli mer uppenbart.
Old 10 juni 2008, 11:07
Administrator Group

Default Är det mig?

Ok, jag ser, som "bra inlägg?" "dåliga inlägg?" ikoner.

Låt mig titta på att ändra det, tack för en bra idé.
Reply

Register

Komihåglista
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.