![]() |
|
| |||
| |||
| Hey, når en tråd er flyttet, ville det være rart at vide, hvor tråd er blevet flyttet til. På den måde kan jeg finde det again.and den bestyrer, der flyttede den. Tak .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan søge efter din gamle stillinger.
Ingen handling, men hvis du sender i det forkerte forum, så det kommer med det område. De ansatte her har nok af en arbejdsbyrde, som det er, vi ikke kan oplyse alle om, hvor og hvorfor deres tråde blev flyttet, slettet eller whatever. Tak. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Den tråd jeg henviser til er OS instalation problemer. Spørgsmålet er Hardware Compatibility relateret. og installerer Windows Vista endnu eller anden måde de flyttede den til linux og alternativ OS .... Hvordan virker at arbejde ... Dens en hardwarekompatibilitet spørgsmål, så jeg følte generelle hardware var det korrekte forum |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror måske theres en bøde linje af disse emner, hvor der bør eller ikke bør
| |||
| |||
| Det er blevet sat i Windows-operativsystemer. Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det problem, du var der var relateret til en Windows-operativsystem, derfor bør det oprindeligt er indsendt i Windows-operativsystemer forum. Om problemet eller løsning er et hardware problem, din oprindelige undersøgelse var forbundet med den OS.
|
| |||
| |||
| Ja det er ikke ligesom sine virkelig få reageret på, uanset hvor det er |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er, at en klage eller en observation dice14u?
|
| |||
| |||
| EH observation, hvis det starter pissing off the amazing moderatorer i dette fine forum |
|
| |||
| |||
| Citat:
Ville bare det klart, som vi værdsætter alle feedback. Med hensyn til dit indlæg om Vista. Det fik mig stumped Jeg vil være ærlig. Hardware Compatibility? Partition? Dit gæt er et godt som minen i det øjeblik, jeg skal tænke på det ca.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Flyttet fra Blogger til WordPress | evilfantasy | Web Design, Hosting & SEO | 13 | 2 marts 2009 12:04 |
| Start Up Menu har flyttet holdning | pudds | Windows-operativsystemer | 2 | 1 august 2008 07:05 |
| Pagefile tilfældigt flyttet .. | Axegrinder | Windows-operativsystemer | 6 | 12 november 2007 08:32 |
| Flyttet skjult mappe og kan ikke finde den. | Cryphyx | Windows-operativsystemer | 3 | 13 august 2007 00:37 |
| Thread Tools | |
| |