![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, kun lanka on siirretty, olisi mukava tietää, jos lanka on siirretty. Siten voin löytää sen again.and valvojaksi joka muutti sen. Kiitos .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voit etsiä vanhoja virkoja.
Ole rikos, mutta jos virka väärä foorumi sitten se tulee alueella. Henkilöstön täällä riitä, työmäärää, koska se on, emme voi ilmoittaa kaikille, missä ja miksi heidän kierteet oli siirretty, poistettu tai mitä tahansa. Kiitos. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Lanka Tarkoitan on os instalation woes. Kysymys on laitteiston liittyvät. ja sen asentamista Windows Vista vielä jotenkin ne siirretään sen linux ja vaihtoehtoisten os .... Miten tämä työ ... Sen laitteiston yhteensopivuus ongelman siten, tunsin rautatavaran oli oikea foorumi |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mielestäni ehkä Theres sakko rivi sellaisia aiheita, missä se pitäisi tai ei pitäisi
| |||
| |||
| Se on ollut Windows-käyttöjärjestelmissä. Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ongelma olit ottaa liittyi Windows-käyttöjärjestelmä, joten sen olisi pitänyt alun perin lähetetty Windows käyttöjärjestelmien foorumilla. Onko kysymys tai ratkaisu on laitteisto kysymys, alkuperäinen tutkimus liittyi OS.
|
| |||
| |||
| Joo se ole kuin sen todella saada vastasi missä se on |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On, että kantelun tai havainnon dice14u?
|
| |||
| |||
| eh huomio, jos se alkaa pissing pois amazing valvojille tätä hienoa foorumi |
|
| |||
| |||
| Quote:
Vain halusi selväksi koska arvostamme kaikkia palautetta. Mitä blogitekstiisi koskevat Vista. Se sai minut ihan änkkänä I'll olla rehellinen. Laitteiden yhteensopivuus? Partition? Sinun arvaus on hyvä kuin omani tällä hetkellä, minun täytyy ajatella sitä noin.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |