![]() |
|
| |||
| |||
| He, wanneer een thread wordt verplaatst, zou het leuk zijn om te weten waar de draad is verplaatst naar. Op die manier kan ik vind het again.and de moderator die verplaatst is. Dank u wel .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt uw oude berichten.
Geen strafbaar feit, maar als je post in het verkeerde forum, dan komt met het grondgebied. De medewerkers hebben hier genoeg van een werk als het is, kunnen we niet iedereen informeren waar en waarom hun draden werden verplaatst, verwijderd of wat dan ook. Bedankt. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| De draad Ik bedoel, is os Instalation ellende. Het probleem is de hardware compatibiliteit gerelateerd. en de installatie van Windows Vista nog enigszins ze verplaatst naar Linux en andere os .... hoe werkt dat ... Het is een hardware-compatibiliteit probleem, dus ik voelde algemene hardware was het juiste forum |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk misschien theres een geldboete lijn van die onderwerpen waar hij of niet moet worden
| |||
| |||
| Het is in Windows-besturingssystemen. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het probleem dat je die was verbonden met een Windows besturingssysteem, daarom moet oorspronkelijk zijn geplaatst in de Windows-besturingssystemen forum. Of het probleem of de oplossing is een hardware-probleem, uw oorspronkelijke onderzoek had betrekking op het OS.
|
| |||
| |||
| Ja het is niet zoals zijn echt gereageerd op, ongeacht waar het is |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is dat een klacht of een opmerking dice14u?
|
| |||
| |||
| eh waarneming als het begint pist off the amazing moderators van dit mooie forum |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Wilde alleen maar duidelijk als we waarderen alle feedback. Als voor uw bericht met betrekking tot Vista. It's got me stumped Ik zal eerlijk zijn. Hardware compatibiliteit? Partitie? Your guess is goed als de mijne op het moment, ik heb om na te denken over het aantal.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Verplaatst van Blogger naar WordPress | evilfantasy | Web Design, Hosting & SEO | 13 | De 2 maart 2009 12:04 |
| Start-up menu is verhuisd Standpunt | pudds | Windows besturingssystemen | 2 | De 1 augustus 2008 07:05 |
| Wisselbestand willekeurig verplaatst .. | Axegrinder | Windows besturingssystemen | 6 | 12 nov 2007 08:32 |
| Verplaatst verborgen map en kan het niet vinden. | Cryphyx | Windows besturingssystemen | 3 | 13 aug 2007 00:37 |
| Thread Tools | |
| |