![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei når en tråd er flyttet, det ville være fint å vite hvor tråd er flyttet til. På den måten jeg kan finne den again.and moderatoren som flyttet den. Takk ..
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Du kan søke i gamle innlegg.
Ingen lovbrudd, men hvis du legger inn i feil forum da den kommer med territorium. De ansatte her har nok til en arbeidsmengde som det er, kan vi ikke informere alle om hvor og hvorfor deres tråder ble flyttet, slettet eller hva. Takk. Min System: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Tråden jeg henviser til, er os instalation woes. Saken maskinvarekompatibilitet relatert. og installere Windows Vista ennå noe de flyttet den til linux og alternative OS .... Hvordan virker som fungerer ... Dette er en maskinvarekompatibilitet problemet så jeg følte generelle hardware var riktig forum
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg tror kanskje Theres en fin linje av slike emner hvor det skal eller ikke skal
|
|||
|
|||
|
Det er blitt satt i Windows-operativsystemer. Takk.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Problemet du hadde var relatert til et Windows-operativsystem, og derfor burde det ha opprinnelig vært lagt inn i Windows-operativsystemer forum.
Om problemet og løsningen er en maskin problemet ditt opprinnelige henvendelse var knyttet til OS.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, det er ikke like dens virkelig får svart på, uansett hvor det er
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Er at en klage eller en observasjon dice14u?
|
|
|
|||
|
|||
|
eh observasjon hvis den begynner pissing off utrolige moderatorer av denne fine forum
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
Bare ha det klart når vi setter pris på alle tilbakemeldinger. Som for innlegget om Vista. Det har meg stumped Jeg skal være ærlig. Maskinvarekompatibilitet? Partisjon? Din gjetning er et gode som mine for tiden, jeg må tenke på den enkelte.