![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Under Quick Links> Min profil theres en ting kaldet "offentlige grupper" Hvad er det? Jeg er ikke medlem af nogen, jeg er bare nysgerrig ![]() Thanks, Ollie
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi har ingen sådanne grupper. Den eneste grupper, vi bruger her mods / admins og nogle særlige grupper for malware eksperter etc. .. Invitation kun. Dette kan ændre sig i fremtiden.
|
| |||
| |||
| Nå ok, så det er en uudnyttet forum skabelon type ting?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Nej, på nogle fora er der mulighed for at deltage i andre offentligt tilgængelige grupper. Det er bare ikke noget, vi føler, vi har brug for i øjeblikket, og det har ikke været skjult mening så at sige. Jeg har ikke kendskab til alle fora, der aktivt bruger den.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ja det er, hvad jeg mente virkelig ... Tak for clearin det op
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Adgang Vista Public Folder Through You Iphone (WiFi)? | sunnyatscot | General Software Chat | 0 | 28 September 2009 23:54 |
| Opsætning og Answering Offentlige Email | REW | E-mail, VoIP og IM Discussion | 0 | 11th May 2009 09:28 |
| Wi-Fi-sikkerhed - Brug af offentlige net | Blackrock | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 30 april 2009 13:47 |
| Siden Installere SP1 Offentlige Musik Icon Changed | tekp | Windows-operativsystemer | 1 | 8. sep 2008 23:38 |
| Kan jeg stoppe min computer fra automatisk tilslutning til et offentligt netværk? | buuuddy | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 20. jul 2008 14:03 |
| Thread Tools | |
| |