![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei, Alle Pikalinkit> Oma profiili Theres asia nimeltä "Julkiset ryhmät" Mitä tämä on? Minulla ei ole mitään, olen pelkästään utelias ![]() Kiitos, Ollie
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Meillä ei ole tällaisia ryhmiä. Ainoa ryhmien käytämme tässä mods / admins ja jotkut erityisryhmät haittaohjelmien asiantuntijoista jne. .. Vain kutsusta. Tämä voi muuttua tulevaisuudessa.
|
| |||
| |||
| Voi ok, joten se on käyttämätön foorumi mallipohjaa tyyppi asia?
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| No, joillakin foorumeilla on mahdollisuus liittyä muiden julkisesti saatavilla ryhmiä. Se vain ei me sitä mieltä, että tarvitsemme tällä hetkellä, ja se ei ole katseilta piilossa niin sanotusti. En ole tietoinen mistään foorumeilla aktiivisesti käyttää sitä.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Joo niinhän Tarkoitin todella ... Kiitos clearin sen
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Access Vista Julkisen kansion avulla sinun iPhone (WiFi)? | sunnyatscot | General Software Chat | 0 | 28 syyskuu 2009 23:54 |
| Configuring ja vastaaminen Julkiset Email | REW | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 0 | 11th Jun 2009 09:28 |
| Wi-Fi Turvallisuus - käyttäminen julkisten verkkojen | Blackrock | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 30th Apr 2009 13:47 |
| Koska asentaminen SP1 Julkiset Musiikki Icon muutettu | tekp | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 8. Sep 2008 23:38 |
| Voinko lopettaa minun tietokone automaattisesti yhteyden julkiseen verkkoon? | buuuddy | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 20. Jul 2008 14:03 |
| Thread Tools | |
| |