![]() |
|
| |||
| |||
| He, Onder Snelle links> Mijn profiel theres een ding te noemen "Openbare Groepen" Wat is dit? Ik ben geen lid van een, ik ben gewoon nieuwsgierig ![]() Bedankt, Ollie
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| We hebben geen dergelijke groepen. De enige groepen gebruiken we hier mods / admins en enkele speciale groepen voor malware deskundigen, enz. .. Uitnodiging alleen. Dit kan in de toekomst veranderen.
|
| |||
| |||
| Oh ok, dus het is een ongebruikt forum sjabloon soort ding?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Nee, op sommige fora is er de mogelijkheid om toe te treden tot andere publiekelijk beschikbare groepen. Het is gewoon niet iets wat we voelen we moeten op het moment, en het is niet verborgen voor het oog om het zo te zeggen. Ik ben niet op de hoogte van alle forums die actief gebruiken.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ja dat is wat ik bedoelde echt ... Bedankt voor clearin it up