![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg elskede deltager i Konkurrence for grafikkortet, det var £ 12 godt ud, selv om jeg har tabt til Spencer (Congrats mate! De låst hovedemnet før jeg havde mulighed for at svare. Håber du nyder kortet ) ...Men er det tid til nogle flere konkurrencer og jeg er sikker Dave / Alex ville elske nogle forslag til, hvad man kan tilbyde en pris, og selv forslag om andre typer af konkurrencer eller hvordan det eventuelt kan forbedres. :) Jeg vil gerne se en konkurrence om en dejlig skærm - 20 ", lav responstid (som 2 eller 4 ms ) Og jeg vil være glad, hvis det var den samme som den sidste - omkring 50 billetter på omkring £ 4 hver med en vindende billet trukket fra det magiske udlænding billet Selector enhed. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er noget i støbeskeen allerede.
| |||
| |||
| Wow! Måde at få os glade og lad os dangling i 2 uger (mindst), Dave! |
|
| |||
| |||
| Han han ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeah! Ha! Jeg ved, og du behøver ikke ........ Jeg ved, og du behøver ikke. Well, kinda. Utålmodighed er en dyd jeg kender, men du alle gonna nødt til at vente. Garanteres, det vil være en god en.
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bedre at være god nu din gøre disse store løfter
| |||
| |||
| yay flere konkurrencer! :) det giver mig nogle større chance for at holde analysere, at mærkelig kasse, og at hånden (og jeg tror, dens en hånd ... men du ved aldrig, med udlændinge), at suddently vises på skærmen for at finde, hvem der er vinderen ... men jeg dont garantere noget godt resultat ...= p |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ønsker en bendy tyran fra bulleyes som kører op
| |||
| |||
| Citat:
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Konkurrence refundering | Boojie | Fællesskabet News & Chat | 5 | 28 august 2009 09:43 |
| Konkurrence Ideer? | Hybr! D | Fællesskabet News & Chat | 4 | 7 august 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |