![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Rakastin osallistuvat competiton varten näytönohjain, se oli £ 12 käytetään vaikka hävisi Spencer (Congrats mate! Ne lukinnut Pääaiheena ennen minulla oli mahdollisuus vastata. Toivoa nautit kortti ) ...Mutta se on aika vähän lisää kilpailuja ja olen varma, Dave / alex olisi rakkautta joitakin ehdotuksia siitä, mitä tarjottavaa palkinnon ja jopa ehdotuksia muuntyyppisten kilpailuja tai miten asioita voitaisiin parantaa. :) Haluaisin nähdä kilpailua mukava seurata - 20 ", alhainen vasteaika (kuten 2 tai 4ms ) Ja olin iloinen, jos se on sama kuin viimeinen - noin 50 lippuja noin £ 4 kukin yhden voittaa lippu vedettiin siitä magic ulkomaalainen lippu Valitsimen laitteeseen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tässä on jotain tekeillä jo.
Se tulee olemaan biggie! 1., 2., 3. ja 2 runner jopa palkintoja. Olemme odottaneet, kunnes uusi vuosi, joulukuu on kallis ja kiireinen kuukausi sellaisena kuin se on. That's all your saavat. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Wow! Tapa saada meidät innostumaan ja jättää meidät epävarmuudessa 2 viikkoa (vähintään), Dave! |
|
| |||
| |||
| Hän hän ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joo! Ha! Tiedän, etkä ........ tiedän ja et. No, kinda. Kärsimättömyyteni hyve En tiedä, mutta et kaikki menee on odotettava. Taattu, se tulee olemaan hyvä.
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Parempi olla hyvä nyt tehdä näitä suuria lupauksia
| |||
| |||
| yay enemmän kilpailuissa! :) Se antaa minulle enemmän mahdollisuuksia pitää analysoida että outo laatikko ja että käsi (hyvin mielestäni sen käsi ... mutta eihän sitä koskaan tiedä kanssa ulkomaalaisille) että suddently näkyvät näytön löytää kuka on voittaja ... mutta i dont taata hyvä tulos ...= p |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluan bendy bully alkaen bulleyes kuin saakka
| |||
| |||
| Quote:
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kilpailu Hyvitys | Boojie | Yhteisön News & Chat | 5 | 28 elokuu 2009 09:43 |
| Kilpailu Ideoita? | Hybr! D | Yhteisön News & Chat | 4 | 7. Aug 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |