![]() |
|
| |||
| |||
| Ik hield van die deelnemen aan de Mededinging voor de grafische kaart, het was £ 12 goed wordt besteed, hoewel ik verloren aan Spencer (congrats mate! Ze vergrendeld het belangrijkste onderwerp voordat ik de kans had om te antwoorden. Hopen dat u geniet van de kaart ) ...Maar het is tijd voor wat meer wedstrijden en ik ben er zeker van dat Dave / Alex graag enkele suggesties over wat te bieden, zoals een prijs en ook suggesties voor andere soorten van wedstrijden of hoe dingen kunnen worden verbeterd. :) Ik zou graag zien dat er een wedstrijd voor een mooie monitor - 20 ", lage reactie tijd (zoals 2 of 4ms ) En ik zou blij zijn als het was hetzelfde als de vorige - ongeveer 50 kaartjes op ongeveer £ 4 met elk een winnend ticket getrokken uit de magische vreemdeling ticket keuzehandel apparaat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er is iets in de pijplijn reeds.
| |||
| |||
| Wow! Manier om ons enthousiast en laat ons hangend voor 2 weken (ten minste), Dave! |
|
| |||
| |||
| He he ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeah! Ha! Ik weet en u niet ........ ik weet en je hoeft niet. Nou, een beetje. Ongeduld is een deugd Ik weet het, maar je bent al je hoeft te wachten. Gegarandeerd, het zal wel een goeie.
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beter goed nu je het maken van deze grote beloften
| |||
| |||
| yay meer wedstrijden! :) Het geeft mij wat meer kans om het analyseren van die vreemde vak en dat de hand (en ik vind haar een hand ... maar je weet nooit met vreemdelingen) die suddently verschijnen in het scherm te vinden wie de winnaar is ... maar i dont garanderen een goed resultaat ...= p |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik wil een bochtige bullebak uit bulleyes als een aanloop
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Concurrentie Refund | Boojie | Gemeenschap Nieuws & Chat | 5 | 28 augustus 2009 09:43 |
| Concurrentie Ideeën? | Hybr! D | Gemeenschap Nieuws & Chat | 4 | De 7 augustus 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |