![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg elsket å delta i competiton for grafikkortet, var det £ 12 godt brukt, selv om jeg mistet til Spencer (Congrats kompis! De låst hovedtemaet før jeg hadde sjansen til å svare. Håper du setter pris på kortet ) ...Men det er tid for litt mer konkurranser og jeg er sikker Dave / Alex ville elske noen forslag til hva du skal gi som en premie til og med forslag om andre typer konkurranser eller hvordan ting kunne forbedres. :) Jeg vil gjerne se en konkurranse for en fin skjerm - 20 ", lav responstid (som 2 eller 4ms ) Og jeg vil være glad hvis det var den samme som den siste - om lag 50 billetter på ca £ 4 hver med en vinnende billetten hentes fra magi alien billett selektor enheten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er noe i rørledningen allerede.
| |||
| |||
| Wow! Måte å få oss glade og la oss dingler på 2 uker (minst), Dave! |
|
| |||
| |||
| He he ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeah! Ha! Jeg vet, og du ikke ........ jeg kjenner, og du ikke. Vel, litt. Utålmodighet er en dyd jeg vet, men alle skal måtte vente. Garantert det skal være en god en.
|
| |||
| |||
| Det bør hisse opp mange av interesse for sikker. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bedre være bra nå din å gjøre disse store løftene
| |||
| |||
| yay flere konkurranser! :) det gir meg litt mer sjanse til å holde analysere som merkelig boksen og at hånden (vel jeg tror det en hånd ... men du vet aldri med romvesen) som suddently vises på skjermen for å finne hvem som er vinneren ... men jeg dont garantere noe godt resultat ...= p |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil ha en bendy Bully fra bulleyes som kjøres opp
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Konkurranse Tilbakebetaling | Boojie | Community News & Chat | 5 | 28 august 2009 09:43 |
| Competition Ideer? | Hybr! D | Community News & Chat | 4 | 7 august 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |