![]() |
|
| |||
| |||
| Jag älskade att delta i konkurrensen på grafikkortet, det var £ 12 bra sätt även om jag förlorade mot Spencer (Congrats mate! De låsta huvudämnet innan jag hade chans att svara. Hoppas du njuter av kortet ) ...Men det är dags för lite mer tävlingar och jag är säker Dave / alex skulle gärna några förslag på vad man ska erbjuda ett pris och även förslag på andra typer av tävlingar eller hur det eventuellt skulle kunna förbättras. :) Jag skulle vilja se en tävling för en trevlig bildskärm - 20 ", låg responstid (t ex 2 eller 4ms ) Och jag skulle vara glad om det var samma som det förra - ca 50 biljetter till ca £ 4 vardera med ett vinnande lotten dras från det magiska främmande biljett väljaren enheten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är något på gång redan.
| |||
| |||
| Wow! Sätt att få oss glada och låt oss dinglar i 2 veckor (minst), Dave! |
|
| |||
| |||
| He he ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeah! Ha! Jag vet och du inte ........ jag vet och du inte gör det. Ja, ganska. Otåligheten är en dygd Jag vet, men du alla blir tvungen att vänta. Garanterat, det är kommer bli en bra en.
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bättre vara bra nu er att göra dessa stora löften
| |||
| |||
| Yay mer tävlingar! :) Det ger mig lite större chans att hålla analysera så konstigt fält och att hand (och jag tror att en hand ... men man vet ju aldrig med utlänningar) som suddently visas på skärmen för att hitta vem som är vinnare ... men jag dont garantera något bra resultat ...= p |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vill ha en bendy översittare från bulleyes som kör upp
| |||
| |||
| Citat:
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Konkurrens Återbetalning | Boojie | Gemenskapen Nyheter & Chat | 5 | 28 augusti 2009 09:43 |
| Konkurrens Idéer? | Hybr! D | Gemenskapen Nyheter & Chat | 4 | 7 august 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |