![]() |
|
| |||
| |||
| Er det bare mig eller er der reklamer på højre side af dette forum at gøre fora bredde mindre? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det bør være den samme, selv om der er en kolonne til højre den generelle forum bredde er nu større (Fuld skærm).
| |||
| |||
| Også hvad beslutning bruger du? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dave, jeg hader at sige det, men jeg synes, det ser forfærdeligt ![]() Farverne bare ikke se ret og alt ser ud centrum og forkert. De fora synes også mindre for mig. Jeg troede, det skal lige har været min computer og kom i gennem en proxy og det stadig ikke ser ret ...
|
| |||
| |||
| I dont get hvorfor bredden er sådan et problem. Se http://forums.techguy.org/malware-re...es-effect.html Jeg tager det, der er den samme, og det er en af de største comp fora. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er meget bedre w / skærmopløsning, og da de fleste af os har w / skærm TFT's nu .... Også, det vil tage nogle at vænne sig til, som vi har været vant til en layout siden site blev lanceret. For dem af jer mindre end positive over for de ændringer, give den et par uger, og du vil vænne sig til det. Ud over, hvad betyder det layout fra en medlemmer synspunkt? Det indhold, er det mest relevant.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig med dig alex, vil vi alle vænne dig til det med tiden, jeg er sikker på, at den samme slags vurderinger ville have sagt, hvis det også er sket omvendt (dette til, hvad den var før)
| |||
| |||
| Vi vil se, hvordan det går. Det ville tage sekunder for at skifte tilbage. Jeg gjorde det, fordi jeg synes, det ser mere up to date, også annoncerne øverst er reduceret som var irriterende nogle mennesker, ja til en pris på at have dem på den rigtige, men du ikke længere behøver at rulle for at se alt indhold . |
|
| |||
| |||
| Citat:
Det er rart ikke at skulle rulle så meget at komme til den faktiske tråde nu.
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mindst annoncerne dont flytte med dig, mens du ruller ned ..... nu, ville være irriterende