![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Onko se vain minä vai onko ilmoituksiamme oikealla puolella foorumin tehdä foorumeilla leveys pienempi? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se olisi sama, vaikka on olemassa sarakkeessa oikealla puolella yleistä foorumi leveys on nyt isompi (full screen).
| |||
| |||
| Myös sitä, mitä päätöslauselman käytät? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dave, Ikävä sanoa, mutta mielestäni se näyttää kamalalta ![]() Värit eivät vain näytä oikealta ja kaikki näyttää pois keskustasta ja väärin. Foorumeissa myös näyttävät pienempiä minulle. Luulin, että se on juuri minun tietokone, ja se tuli kautta välityspalvelinta ja se ei edelleenkään näytä oikealta ...
|
| |||
| |||
| I dont get miksi leveys on tällaista kysymystä. Katsoa http://forums.techguy.org/malware-re...es-effect.html Pidän siitä, että on sama, ja se on yksi suurimmista pakoll foorumeilla. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on paljon parempi aw / näytön resoluutio, ja kuten useimmat meistä ovat w / näytön TFT: n nyt .... Also; it'll kestää jonkin tottua niin olemme jo käytetty yhdestä kaavasta, koska sivusto on avattu. Niille teistä, alle myönteisesti muutoksiin, anna sille pari viikkoa ja saat käyttää sitä. Sen lisäksi, mitä layout asiaa jäsenten näkökulmasta? Sen sisältöä on eniten merkitystä.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen kanssanne samaa mieltä alex, me kaikki totuttava ajan, olen varma, että sama eräänlainen arviot olisi sanonut, jos se tapahtui myös toisin päin (tämä siihen, mitä se oli ennen)
| |||
| |||
| Näemme, miten se menee. Se veisi sekuntia muuttaa takaisin. Tein sen, koska mielestäni se näyttää enemmän ajan tasalla, myös mainosten yläosassa vähennetään joka oli ärsyttävää joillekin ihmisille, kyllä, jonka kustannukset ottaa ne oikealla puolella, mutta sinulla ei ole enää vierittääksesi nähdä kaiken sisällön . |
|
| |||
| |||
| Quote:
On mukavaa, ei tarvitse olla siirry niin paljon päästä todelliseen viestijoukot nyt.
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ainakin mainoksia dont liikkua teidän kanssanne, kun selaa ..... nyt, että olisi ärsyttävää